به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، حیدر دشتی پور مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۴۱ هزار و ۱۶ مسافر از پایانه مرزی شهید سلیمانی(مهران) تردد کردند که از این میزان، ۳۶ هزار و ۶۹۲ نفر در بخش خروجی و ۴ هزار و ۳۲۴ نفر در بخش ورودی ثبت شدند.
حیدر دشتیپور با اشاره به وضعیت تردد در روز عرفه اظهار کرد: پایانه مرزی مهران در ۲۴ ساعت گذشته، کانون اصلی تردد مسافران و زوار اربعین حسینی (ع) بوده است.
وی با بیان جزئیات آمار تردد افزود: در بخش خروجی، ۳۶ هزار و ۶۹۲ نفر از مرز مهران برای زائر شدن خارج شدهاند و همزمان ۴ هزار و ۳۲۴ نفر از این مرز وارد ایران شدهاند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای ایلام خاطرنشان کرد: با احتساب آمار ورودی و خروجی، در مجموع ۴۱ هزار و ۱۶ مسافر از این مرز تردد داشتهاند.
دشتیپور تصریح کرد: پایانه مرزی مهران بهعنوان مهمترین گذرگاه زمینی کشور، با آمادگی کامل تمامی زیرساختها، در حال ارائه خدمات به مسافران و زائران است.